lördag 5 september 2009

Höstjacka

Jag blev så sugen att testa det här mönstret ur Ottobre 4/2009 och min mamma hade nyss varit här med en massa läcker roströd manchester, passande för en höstjacka. Den är fodrad med ekologisk bambuvelour och kantbanden har klippts till av ett gammalt påslakan. Storleken är 104. Stort tack till Lilla Gryn som bistod med knappar och hjälpte till att få dem på plats!

Jag är mycket nöjd med jackan och den passar så fint på Tore, dessvärre tycker pappan att den är för "tjejig", vad tycker ni?

4 kommentarer:

Myssel sa...

Fin! I mina ögon är den inte för tjejig.

Beata sa...

Jag tycker att jackan var jättefin! Är också lite sugen på att testa det mönstret, får se om det blir av.

KATTCHING sa...

jag tycker den ser jättefin ut! inte alls för "tjejig". killar klär oxå bra i rött! :)

Lilla Gryn sa...

Åå så fint den passar!!
Ja, du vet ju vad jag tycker... jättesnygg!