tisdag 15 juli 2008

Jag har blivit utmanad

...av HugOlle

Först reglerna:
Svara på alla frågor.
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Sy bäddset till spjälsäng
2. Äta chokladpudding
3. Göra mönster till en klänning
4. Ta in tvätt
5. Äta lite mer chokladpudding

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag tonåring, slappade väl på sommaren och var nervös inför gymnasiestarten till hösten. Hade nyss fått en egen lägenhet och tyckte det var ytterst jobbigt att göra hushållssysslor.

Ställen du bott på?
För det mesta har jag bott i Norberg, en liten byhåla i norra västmanland, där har jag flyttat hit och dit och lite till. Jag har också hunnit med en sväng i Avesta innan jag hamnade i min nuvarande hemort Falun, mitt i underbara Dalarna.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Göra mig skuldfri och se till att framtiden är säkrad vad gäller ekonomin
2. Köpa hus vid en sjö
3. Det här lär låta lite, men jag skulle nog donera en hel del till sjukvård i Afrika och även se till att hjälpa till själv
4. Ge en hel del till dem som står mig nära
5. Köpa mängder av tyg och massor av symaskiner

Jag skickar utmaningen vidare till: Sorry, men jag kan inte komma på någon

1 kommentar:

HugOlle sa...

Det gör inget om du inte skickar vidare. Det var kul att du antog utmaningen o att läsa dina svar.